Ana sayfa

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Sushi kızları ve Kirimi-chan (きりみちゃん).

Japonya'nın kendini Dünya'ya tanıtma şeklini çok seviyorum.Deniz ürününden başka bir şey çıkmayan ülke kendini bir şekilde insanlara tanıtıyor.  Nasıl mı? İlginç oyuncaklarıyla tabii ki. Sushisiyle ünlü Japonya, sushi içinde kızlar yapıp(anahtarlık) kültürünü tanıtıyor. Harika bir yol bence. Hiçbir şeyi eksik olmayan ülkemin de böyle ilginçliker yapıp kendisini Dünya'ya tanıtmasını isterdim.

Daha da ilginci Kirimi-chan diye birşey çıkarmışlar. Kirimi-chan vücudu olan bir somon dilimi.Ve Japonya'da insanlar ona deliriyor. Aşağıda gördüğünüz Kirimi-chan. Cüzdanları, çantaları, anahtarlıkları var. Kim bir somon diliminden oyuncak yapar ki tabi ki Japonlar. :)

Ben de bir Kirimi-chan hayranı oldum tabii Japonya'da. Bulabildiğim bütün Kirimi-chanları getirdim. :)

 Bunlar da benim Kirimi-chanlarım.Ben kirimi-chan'ları satın almadım hepsini ufo catcher denen oyun makinalarından kazandım. :)


Büyük Kirimi-chan şuan yanımda olmadığı için, kafası aralardan gürünen bu fotoğrafı göstermek zorundayım. :)


Sushi kızlarına gelince , bir anahtarlık bu kadar yaratıcı ve güzel olabilir.Takara Tomy diye bir oyuncak firmasının özel serisinden bu tatlı kızlar. 

Bu ebi(karides) sushiden ilham alınmış bir sushi kızı.

Bu tatlı kız da tuna sushiden ilham alınmış. Tuna bildiğimiz tuna balığı.












Uni sushi deniz kestanesinden yapılan bir sushi   çeşidi.
                     

                                 Gunkan maki sushi, bu da balık yumurtasıyla yapılan bir sushi her ne kadar                                               bana göre tadı çok kötü olsa da bu kız çok şeker.
                      

Bu kız da kappa sushi roll.

                     





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder