Ana sayfa

12 Ekim 2014 Pazar

Udon ve Tempura Denemesi / 丸亀製麺 千葉シーワン店

Udon ve tempuranın da tadına baktık. Udon bildiğimiz makarna çeşidi diyebilirim. Neyi farklı? Udon diğer makarna ve noodlelardan daha kalın hatta baya kalın diyebilirim. Sıcak ve soğuk olarak yiyebilirsiniz ama kesinlikle sıcak yenmeli zaten bana göre mükemmel bir tat değil soğuk olursa yiyebileceğimi düşünmüyorum. Udon içinde bir çeşit çorbasıyla beraber servis ediliyor. Üzerine isterseniz yeşillik koyabilirsiniz taze soğan gibi. İsteğe göre soya sosu da ekleyebilirsiniz.Japonya'ya geldiyseniz denenmesi gereken bir lezzet diye düşünüyorum.

Tempuraya gelince, yemeklerin kralı oldu benim için. Birçok  çeşidi var tavuklu, balıklı,karidesli,balık kıymalı,patates ve patlıcanlı. Ben tavuklu tempura yedim çok lezizdi. Reo bize kendi sanma balıklı tempurasından da verdi o da harika bir lezzetti.Son olarak tempura sosundan bahsetmek istiyorum. Sosun tadı bizim aşina olduğumuz bir tat mayonez,soğan,sarımsaktan oluşuyor. Bu güzel yemekleri toplam 380 yene(7Lira) yedik. Udon 280 yen(5 Lira), tavuk tempura 100 yen(2 Lira).

Bu resimdeki tempura sebzeli tempura.İçinde biber, havuç,soğan gibi sebzeler var . Sebzeli tempurayı çok sevdiğimi söyleyemem çünkü sebzeleri bir arada tutmak için kullanılan krep hamuru çok fazlaydı ve bana çok yağlı geldi.


Çok merak ettiğim patlıcanlı tempurayı da denedim ne yazık ki onu da çok sevmedim. :(




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder