Ana sayfa

6 Ekim 2014 Pazartesi

Sushi denemesi / Saisho no sushi

14.10.04
İlk sushi demesi benim için güzeldi. Birçok sushi çesiti var tabi bugün 7 tane denedik 2 tanesi favorim oldu, alıp yiyebilirim ama diğerleri pek bizlik değildi tekrar deniyeceğimi sanmıyorum. :) Favorim Shake Sushi. Pirinç ve çiğ somon balığından oluşuyor, soya sosuyla harikaydı. Diğeri de Maguro Sushi tuna balığı ve pirinçten oluşuyor. Bu ikisi şimdilik benim sushi denemek isteyenler için önerim. Denediğimiz diğer sushi Ebi karides ve pirinçten oluşuyor fena değildi ama çok sevdiğmi söyleyemem. Bir diğeri Tekka Maki Sushi. Yok yok bir daha yiyemem galiba. Püre haline getirilmiş çiğ balık, pirinç ve soğandan oluşuyordu. Biz Tekkamaki dahil diğer sushilerden bir yudum alıp bıraktık. Bu arada sushinin yanında yeşil çay içiyorlar. Bizim içitiğimiz yeşil çaya pek benzetemedim su içmeyi tercih ettim. :) Biz bu sushilerin 1 tabağını 100yen'e yedik. 2,5 Türk Lirası gayet uygun ama tabiki bizim için karın doyurucu değildi.

Shake sushi işte bu süper bir lezzet. :)

















Maguro sushi diğer favori.










Ebi


















Tekka Maki Sushi
















Tabii bir de chopstick olayı var ilk denemede başarılı değildim ama onlarla yemek ayrı bir tat veriyor inanıyorum başaracağım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder